Thank You Followers

Showing posts with label Adored. Show all posts
Showing posts with label Adored. Show all posts

April 14, 2011

Dia Cantikkk! :)



Okay takmo cakap banyak. Dari awal laghik I minat sesangat Norjuma Habib ni.
Subhanallah cantiknya ciptaanMu Ya Allah :)
| Nak cantik mcam diaa. Dalaman luaran cantik |

INSYAALLAH :)
p/s : bila tengok diri dia, rasa malu dengan diri sendiri. masih banyak yang perlu saya baiki supaya menjadi insan, muslimah yang dirahmati disisi Allah SWT.



April 28, 2010

Charles & Keith


. CHARLES & KEITH .
Their shoes, shades, handbags & other accessories wasn't bad at all .
I really love their stuff and price is ok .
I think it's suitable for student like me, haha ;)
And seriously its really confy.
The boutique is in Pavilion, Mid Valley and I heard @OU also have.
Saje nak shared with u guys. I tak mampu nak beli mahal2 lagi. hihi ;D
Tggu lah next round bila sudah kerja.





p/s : okay kan?! Mahal tak mahal tak penting,
But as long as u confy to wear it. ;))

* ciumpeloks *

Can I Get This? ;)



loving thiss .
I've seen this heels on my friends picture ;)
I adored like this heels .
Where this form?! :
" CHRISTIAN LOUBOUTIN "
. Stylish . Trendy .

*ciumpeloks *