Thank You Followers

October 30, 2010

24th Nov - Tahlil - Putrajaya




: gambar penyeri pembuka entry. haha! Kononyaa :))

Ni bila punya entry ni?? Ohh sebenarnya last week punya. Disebabkan kesibukkan diri jadi lambatlah ya post cerita minggu lepas. Oke minggu lepas apa aktiviti ya eh eh? Oke minggu lepas ada kenduri tahlil, bacaan yassin di putrajaya. Sebenarnya mak abah ya akan mengerjakan haji dan akan berangkat pada 1 nov ni. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik, cuaca haritu pun alhamdulillah tak panas dan tak hujan :) Perasaan? Ohh perasaan susah digambarkan, sedih rasa mcm tanak je mereka pergi. tapi tak boleh mcmtu lah kan, so perasaan sedih tuw tolak ketepi. Cuma apa yg ya harapkan doakan kedua ibu bapa ya selamat pergi dan pulang ye. Diberi kesihatan yg baik dan dapat mengerjakan ibadah dengan sempurna. Insyaallah, amin.

Gambar pun mcm tak banyak kan?? Tulah sebenarnya, kiteorg tade import photographer khas untuk amik semua aktiviti. haha! So gambar mmg banyak missed. Gambar orang baca yassin, gambar sedara mara, gambar dengan kwn kwn dll. Hehehe. Takpalah yg penting kami semua seronok. Terima kasih kepada tetamu yg dtg, sedara mara, kawan2. Baju baju kami berkonsepkan jubah. auwwwww, hawty blacky. Thumbs up all girls :DD

Dua jam sebelum majlis



air yassin


fully new printed yassin by us :)

--

--

--

--

--

--



abah shaye, hero shaye :)







suasana selepas bacaan yassin . itu wan saya side abah saya :)



our special cream puff & fruit tart :) cepat habis!


my beauty cousin kak aisyah :)



baju hitam i love u. hiks :D


she's my bestfriend ever 10 years


i shuke baju kameja hitam belakang tuh >.<


happy sangat tuh yaya. haha



me, shyg, jay and efa


syg tigatiga neh - amir, wan, bob :D



bila aksi tak terkawal. hehehe ^___^



i lob u oke :) terima kasih dtg awak!
p/s : Sebenarnya ini kali pertama syg shaye dtg ke rumah sebagai bf shaye.

4 comments:

N U R U L said...

waahhh! nadia dengan fariz sgt sweet..semoga bahagia ke jinjang pelmain..bile nak makan nasi minyak nih..hehe :)

Nadiya Hamed said...

thank you nurul. btw, ni nurul mana eh? i ramai sgt kwn nama nurul. confused :((

N U R U L said...

act, nurul kenal kak rina sebab slaloo g booth kak rina. then nurul kenal-kenal jugak dgn kawan2x kak rina. semua gojessss! suke tgk nadia. :) suke nadia dress up cantek-cantek! :)

azaliahjsalleh said...

suka cream puff =)