Thank You Followers

May 12, 2011

Lunchie Munchie :)


Hye salam semua. Oh it has been long time I didn't post anything. I miss blogging laarh. Miss u guys too! :) Now lappy dah baik semula, tak sakitsakit daah. Btw u guys sihat? Hope sihatsihat je k darlings. Bila dah lama tak update mcmni rasa malas pulak nak menaip. Heehe :) Okay nak story mory sikit ni, isnin lepas 9April sayang bawak I makan ke Marche, The Curve. Nak celebrate our monthly ann katanya. Bangun pepagi celik mata syg call, and wish "Happy Monthly Ann Dear". And I was like shocked. Sebab sebenarnya I pon lupa our monthly ann. Hehe. And after syg suruh cepat siap, cos nak bawak I makan. Tapi ya stress sebab takda baju yg cantip and perut tak berapa nak okay. PMS sikit. So tak kisahlaah capai jelah baju apa yang ada. Tu yang gambar sakai tuh. Tapi takpa yang penting happy berlunch dengan sayang. And thank you for this superb lunch :) Thank you for this sweetest celebration. 






 Steady lah syg! 
1 T A H U N 8 B U L A N Y A N G I N D A H 

p/s : camera buat hal, biasalah bukan pakai DSLR. haha :) 

1 comment:

Anonymous said...

syg.SHAYE.

hapPy m0nthly anniversary dear!!!!!!
(^,^) 1y8m!!!!
cayunkk awakkkk slalooooo!!!!!!!
yabedabedooooo~~~
huhuh!!
aah,just having lunch together!!
dapdap!! nak lagee! hahaha!!

*lebiusitonggek*