Thank You Followers

December 1, 2009

Him :)





He's the only one guy who is finally open my heart to love. its about accepting love. and he's the one of who wanting me. banyak benda yang berlaku in my past life time. time will healing and time will teach us to me more matured. sayang, thanks for everything. i have seen how much love, how tough, how far ur loves towards me. and you the only guy who seen how much I'm being suffered being inlove before this. Now with you, i only see the happiness. and u noe what syg, u are the lucky guy in my heart. finallyyy. Berdoa semoga Allah sentiasa redhai, beri petunjuk & peringatan kpd kita supaya lebih memahami, tidak lupa kepadaNya dan kasih syg yg berpanjangan. Dan berdoa juga semoga Allah permurahkan rezeki kita. InsyaAllah. Amin :) . I noe, i still have long way to go. But i do believes in trust, honestly is the best ways and policy to have a great relationship. I hope both of us will maintain our path together. InsyaAllah ..


You will always be in my heart,
no matter how far, where we are,
my heart will always be with you, insyaAllah,
BECOS u're my endless love .

Here you are,
MOHD NOOR FARIZ BIN MOHD NAJIB


Fullest of love,
Nadiya Hamed

♥ ♥ ♥

p/s : Jangan tertarik pada seseorang kerana
paras rupanya, kerana kesempurnaan itu dapat menyesatkan. Dan janganlah pula tertarik kepada seseorang hanya pada kekayaannya kerana akan mendapat kemusnahan. TETAPI, tertariklah kpd seseorang yg dapat membuatmu tersenyum. kerana senyuman itu akan membuat hari kita lebih bahagia. insyaAllah.


8 comments:

norraien said...

hye nadiya..
u yg g wedding kak sobrina rite?
i noticed u wit rina salleh..
selamat berkenalan..;)
btw ur entry mmg betol..
bukan paras rupa n kekayaan yang jadik ukuran..
hopefully u guys hepi..;)
makan nasi minyak jgn lupe jemput i..
;)

boo said...

i lurve the last words...!!
may Allah bless u both yaya...
u guys seem so hepi together..
hepi 4 u!(~_^)

Feeza Mior @ Eteqcute said...

ya Allah..
sgt touching babe.. hee..
I x penah pn wat entry mcmneh for my bf..

Semoga korang bahagia hingga akher hayat ya..

NH said...

Yaya to Norraien : Hye dear, thanks for dropping by. yeap, im going ynaa's sister with rina salleh. huu. selamat berkenalan jgak. do keep in touch yeaa. InsyaAllah, doakan kebahagiaan kami .

NH said...

Yaya - boo : hee, same goes to me, last words it's so meaningful to me.. I hope you too kay, have a gud one yeah. muahchhx . hugs, kisses :)

NH said...

Yaya - Faez_Mior : Ohh, hee. u should do one like this to ur love ones. okay. muachx :)

Anonymous said...

sayanngg~~~
apa touching2 ni?(",)
aduyaii..sedih i baca+dgr lagu cina yg mendayu2~hee..
syg,u knw what..
kalau laut tu sgt luass,yg penuh dgn mcm2 ikan,hanya ikan duyung je hati i tertarik...ikan yg seakan muka syg..xlogik kan?
sebab itu la keindahan syurga syg..
my love is immortal..
until we end of our life...
much love sayangg!!
thx god!!thx U gave me a perfect matching girl to me...
my feeling will be longer one..
only with u syg..
im really love u syg.......much!


gilerr punya tonggek!!(^,^)
hehe..
damn love u sygg!!!!
*kisses*hugs*

NH said...

to chenta.SHAYE :

Ape tonggek2. ocor ar rahsia. adoiyaii. love you too bobo :)