Thank You Followers

December 4, 2010

Dari Hati..




sekadar gambar hiasan ;p

Entry kalini sedih dan agak skema sikit. Sebab, ianya betul betul tulus dtg dari hati saya. Hmmp, saya tahu saya bukan manusia yang sempurna. Dan bukan siapa siapa untuk buat orang semua suka pada saya. Saya hanya menjadi diri sendiri yang kadang kadang tidak lari dari kesilapan. Jadi atas sebab ini saya mohon, kepada sesiapa yang tidak suka atau mempunyai hasad dengki untuk menjatuhkan saya dengan segala fitnah yang dihebahkan harap jauhkan diri dari saya ataupun kalau boleh jangan amik tahu APAPUN dan baca tentang kehidupan saya di blog ini mahupun diluar. Saya mohon sangatsangat. Yes, awak yang tidak suka pada saya boleh benci saya. Terpulang.. Saya suka orang tegur kelemahan saya, at least saya boleh jadi yg lebih baik. Tapi saya tak perlu sebarang kritikan yg lebih kepada menjatuhkan seseorang. Banyak lagi words yang sedap didengar yang sesuai untuk nasihatkan seseorang. Saya masih boleh membezakan siapa yang benar benar ikhlas, benar ataupun tidak. Yang pernah saya kenali mahupun yang tidak pernah kenali saya langsung. Letih layan karenah manusia mcmni, "yes you're right, I'm not enough perfect human being at all". So please I'm begging u, go away..

I'm speak through experience.. Sebelum ni saya difitnah mcmmcm, sampaikan kawan sendiri yang susah senang tido sebantal bermusuh benci pada saya. Tapi saya yakin dengan janji Allah. Janji Allah itu pasti. Setiap perbuatan itu ada pembalasannya. Saya berserah semua pada Allah. Alhamdulillah, akhirnya doa saya selama ini dimakbulkan Allah. Org yang bercakap buruk belakang ttg saya, menjatuhkan hubungan kwn saya dan kwn saya akhirnya mengaku kesilapannya sendiri. Sekarang saya berkawan baik dgn dia. Bermusuhan, hasad dengki, tikam belakang adalah perangai syaitan. Dorang mmg suka tengok manusia bermusuhan sesama sendiri. Jadi, yaya rasa cukuplah dengan apa yang jadi selama ni. I take it this as a positive way. Saya tahu saya banyak kelemahan, kekurangan.. Jadi maafkan saya. Time will heal and reveal..

Sehebat mana cerita karut dihebahkan, difitnah, kebenaran akan muncul.. Biarlah oarang tak suka saya, benci pada saya. Yang penting kita tau niat kita, apa yang kita buat, sebab saya bukan siapa siapa nak buat semua orang suka pada saya. Janji Allah itu pasti. InsayaAllah. Saya masih bersyukur sebab ramai lagi yang lebih menyanyangi saya. So sila pergi dari hidup saya. Entry ini tidak ditujukan kepada sesiapa, sebagai teguran, nasihat untuk semua dan jugak sbg peringatan untuk diri sendiri. Saya sekadar berkongsi cerita, serta pendapat. Maaf andai sesiapa yang terasa. Jangan cepat melatah dengan sesuatu perkara. Terima kasih.. Salam


p/s : mcm emotional je kan? I okay jerrr :))

| Keep On Living In Yayalalaland |

3 comments:

Farah Shahidah said...

memg saket kalo ade org benci kan kte kan...
pape pon..sbr ye...
always think positive...:))))

Anonymous said...

i love the way u are :)
be optimist as usual, and u r already being urself, thats a great thing in life.
i can see u have a wonderful life surrounding with great friends, family and fariz too. chill okay.

peace :)

NH said...

fasha : thank you fasha for the positive comment. insyaallah. i kuat pun sebab kawan2 mcm korang jugak :)

hafiza : hye babe, long time didn't see u, stalk blog u.. nanti i nak stalk lah. thank you for ur pray. hope u're doing great too in your life. keep on living in yaya lalaland oke. hehe :)