Thank You Followers

March 6, 2011

Highly Recommended :)



Hye folks! Hye darling. Happy Sunday! Oh semalam pergi ke SSF, Puchong. I sampai seawal pagi, jam 10 pagi I kat sana dah. Super awal kan? Haha. Pergi awal boleh balik awal :) So piccy piccy first before masuk. Mak pon layankan sajee. Haha. Btw, this is my3rd time pergi sana. Just three of us, mak, angah and me. I suka pegi sini, very superb place. Rambang mata, susah nak buat pilihan sebab all their stuff very very super cantik. Tapi alhamdulillah semua barang yang di cari selesai. Happy sikit :))

I tahu and I'm sure that ramai yang dah tau tentang SSF ni. Dia lebih kurang macam IKEA. But dia sikit saje expensive dari IKEA. So, kepada sesiapa yang belum pernah pegi lagi ke SSF ni, try la pegi. Banyak boleh cari kat sana dari, home deco, flowers, home accessories, untuk accessories kawin pon ada. I takda banyak pics especially kat dlm tu. Sebab tak boleh amik gambar. But curik curik jugak. Heks :)) So darlings, dreaming of have a new looks for your home? Especially girls here is your place. Now u can realize your dream come true. The new home deco shopping experience. What are you waiting for? Wah I macam promote pulak kan? Hehe, but seriously super best, awesome! Highly recommended :)

I just love my mom sooo much! :)
People always said that my kakak is my adik. Well, issokay I'm fine with it ;DD