Thank You Followers

September 7, 2011

SELAMAT HARI RAYA! ;)


we love our gorgeous mom :))

Assalamualaikum semua 
HEY, SELAMAT HARI RAYA! MINAL AIDIN WALFAIDZIN! 
Okay, make it simple.. This year aku punya raya very simple one. Baju raya lastyear punya.. Semua gambar yang korang tengok kat bawah ni semua baju baju lama. Takda baju raya, takda baju baru. HAHA! ;) Okay, sebenarnya raya aku tahun ni tak berapa nak raya sangat. So simple sajeee sudah. Janji rayooo ye dok? ;)

Firstday raya, kami semua beraya di Batu Kikir, N9 as usual lah kan.. Memang every year akan beraya di sini dulu then second day or petang raya pertama tu baru akan ke Johor.. So, pepagi raya lagi bersalaman dengan atuk. My grandma sudah tiada, so this year akan sebak sikit sambut raya. Tapi kami redha, yang pergi tetap pergi. Sekarang tanggungjawab kami  beri sepenuh perhatian pada atuk. Semua sedih sebak sangat pagi raya. I thot my family je macam takda mood nak raya, yelah pakai baju raya tahun lepas semua. Tapi bila pagi raya semua yang lain lebih kurang sama saje dgn kitaorg, di pendekkan cerita memang tak semeriah tahun tahun lepas lah.. And mungkin macam tulah yang akan jadi setiap tahun kami sambut raya. Sedih, but what to do, that's LIFE ;) 

So lepas bersalaman, aku sekeluarga pergi ziarah kubur arwah wan. Selesai ziarah kubur, terus beraya di rumah nenek sedara aku.. Selesai beraya balik ke kampung semula dan petang baru kami gerak balik ke Johor ;) 




The second day - Johor Baharu & Batu Pahat 


 anak dara puan noraini. HAHA

we are one happy family, alhamdulillah 

So kawan kawan sekalian, yang membaca blog ini mengenali saya ataupun tidak. Dengan kesempatan yang ada ini yaya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua. Mohon maaf atas segala kesilapan dan kekhilafan dari yaya. Mohon dihalalkan semuanya dan semoga tiada sengketa tersimpan andai ada yang terlalu menyakitkan sepanjang perkenalan. Sekali lagi, Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir & Batin. Tulus ikhlas dari saya, NADIA HAMED ;)

5 comments:

Cherrie Pie Sweety said...

sayang.. kita dari aritu berkenan dengan inner cotton awak tu, cantik sgtla.. awak beli mana yer

NH said...

hamboii, dia main main tegur dlm blog pulak ye. mcm taley fb dgn bbm.. tembak kang! hihi.. oh i beli kat najjah dear.. very comfortable ;)

Muammar said...

selamat hari raya!!

cik nur said...

selamat hari maaf zahir batin yaya :)

Anonymous said...

syg.SHAYE.

hahahah~
nak gelak dulu boley x wak?? ;p
besttnya dia raya satu family er!!! ;p
comel awak dgn baju raya tahun ni! ;p
sedondon korang..
hee..

*SELAMAT HARI RAYA juga buat family NurFarizaNadia!! ;p

*loVe*